Kampioen in Communicatie
Laat je klanten kwispelen met dit 3-jarige trainingsprogramma voor je hele team
Communiceren aan de Balie
Het visitekaartje van de praktijk: professioneel en klantgericht in elk gesprek
Motiverende Gesprekken Voeren
Van weerstand naar vertrouwen in gesprekken over behandeling en preventie
Interne Communicatie bij Innovatie
Van losse ideeën naar een gedragen aanpak in het hele team
Klantcommunicatie bij Innovatie
Leer hoe je nieuwe diensten helder en overtuigend uitlegt aan je klant
Klantgericht Telefoneren
Houd grip op je telefoongesprek, ook bij uitdagende gesprekken
Effectieve Consultvoering
Sta ontspannen en met zelfvertrouwen in de spreekkamer
Het Bedrijfs- begeleidingsgesprek
Bouw aan een goede relatie met je klant
Communiceren over Geld
Leer omgaan met prijsbezwaren en gedoe over geld
Effectiever samenwerken
Fijner samenwerken in een hecht team door effectievere communicatie
Uitdagende Situaties
Leer omgaan met veeleisende klanten en uitdagende situaties
Tijd & Prioriteit
Effectieve planning en prioritering: niet harder werken, maar slimmer