Home | Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je toch nog een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!
Wij verzorgen trainingen en lezingen op elke dag van de week, inclusief avonden en weekenden. Voor trainingen in de avond en het weekend geldt een toeslag.
Ja, wij verzorgen ook trainingen in het weekend. Hiervoor geldt een toeslag.
Ja, wij komen graag naar jullie toe. Dit kan op de dierenkliniek zelf of op een andere locatie naar keuze.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Bekijk ook onze annuleringsvoorwaarden.
De groepsgrootte varieert per training en staat vermeld op onze website bij de betreffende training. Als je een grotere groep wilt laten trainen, denken wij graag met je mee. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Bijna al onze trainingen zijn voor het gehele team. Dit bevordert teambuilding en zorgt ervoor dat iedereen op één lijn zit. We raden daarom aan om het hele team te laten deelnemen.
Ja, je bent van harte welkom op onze Anna’s Communicatiedagen. Hier kun je je individueel inschrijven voor trainingen zoals Klantgericht Telefoneren, Effectieve Consultvoering, Uitdagende Situaties, en Communiceren over Geld.
Ja, wij adviseren om iedereen deel te laten nemen aan de training. De basis is voor iedereen gelijk, en we passen de voorbeelden en cases aan op de specifieke situatie van een gemengde kliniek.
Zeker! Kleine groepen zijn ook welkom. Je kunt ook met je team deelnemen aan onze individuele trainingen, zoals de Anna’s Communicatiedagen.
Zeker! Als je een voorkeur hebt voor een specifieke trainer of adviseur, laat het ons weten. We proberen hier zo goed mogelijk rekening mee te houden
Het combineren van trainingen raden wij af, omdat elke training de volledige tijd nodig heeft om alle informatie goed over te brengen. We bieden wel maatwerktrainingen aan die afgestemd kunnen worden op jouw doelen en wensen.
Ja, wij bieden trainingen en lezingen aan in het Nederlands, Engels, Duits en Frans.
Geen probleem! Neem contact met ons op en we denken graag met je mee. Samen kunnen we een maatwerktraining ontwikkelen die past bij jullie behoeftes.
Ja, de volgende trainingen zijn geaccrediteerd bij Accreditatiebureau Dactari (PE-Veterinair): Klantgericht Telefoneren, Communiceren over Geld, en Effectieve Consultvoering.
Ja, naast trainingen bieden wij ook webinars, lezingen en workshops aan voor veterinaire teams en organisaties in de diergezondheid. Deze kunnen geheel op maat worden gemaakt.
Absoluut, Of het nu gaat om een businessplan, commercieel vraagstuk, of een crisissituatie. Wij staan voor je klaar. Dat doen we voor het bedrijfsleven, het onderwijs en de dierenartsenpraktijk
Gezonde dieren, gelukkige mensen en een goedlopende organisatie. Daar draait het om.
Wij bieden praktisch communicatieadvies en training voor de veterinaire en agrarische sector.