Houd grip op je telefoongesprek
Je hebt een klant aan de lijn, je probeert een afspraak te maken, maar de klant blijft maar doorpraten en vragen stellen. De volgende klant, die hierdoor langer in de wacht stond, is geïrriteerd. Je doet je best, maar het lukt je niet om die telefoongesprekken kort te houden. Je wil iedereen goed en professioneel helpen. Hoe je dat doet in de korte tijd die je hebt, leer je in deze training.
Je krijgt les van professionals met verstand van de dierenartsenpraktijk. Je krijgt praktische tips, handvatten en one-liners waar je direct mee aan de slag kunt. Je leert om gestructureerd en met zelfvertrouwen het gesprek met je klant te voeren. Zo haal je meer uit het gesprek in minder tijd. Jij blij, klant blij en het dier goed geholpen met een afspraak in jouw praktijkagenda.
Met ons monitoringsprogramma (Fijn-Aan-De-Lijn-Check) brengen we voor en na de training objectief en betrouwbaar de huidige telefonische klantgerichtheid van het team in kaart. We doen dit met behulp van Mystery Calling. Deze metingen geven veel inzicht en mogelijkheid om op specifieke zaken te focussen.
De training kan worden uitgebreid met een e-learning module. Deze Telefoon Toolbox bevat de belangrijkste communicatie-theorie en aansluitend speel je steeds levensechte gesprekssimulaties in een virtuele omgeving met herkenbare en uitdagende situaties uit de praktijk.