Moeilijke mensen en lastige situaties

Je leert professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak.

Er zijn weinig beroepen waarbij je dagelijks te maken hebt met zo’n grote variatie aan menselijke emoties. Van blij tot bezorgd, van verbaasd tot verdrietig. En – helaas – van vriendelijk tot agressief en soms zelfs erger. In lastige situaties zakt je de moed soms in de schoenen, want je moet je energie stoppen in het overtuigen of kalmeren van een eigenaar in plaats van in het behandelen van het dier en als je niet oppast wordt zijn probleem het jouwe.

In deze training leer je professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak. Denk bijvoorbeeld aan onredelijke en veeleisende klanten, boze of verdrietige klanten, twijfelaars, betweters en manipulators. Hoe ga je om met een klacht en hoe vertel je een klant dat je een fout hebt gemaakt?

We analyseren met elkaar de lastige praktijksituaties en vinden manieren om beter om te gaan met de uitdagingen waar jij tegenaan loopt.

Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.

 

Belangrijke informatie

Keuze uit:Donderdag 9 februari 2023 (VOL)
Donderdag 6 april 2023
Donderdag 22 juni 2023
Donderdag 21 september 2023
Donderdag 9 november 2023
Waar:Bij Aaltje aan de Linie in Woudenberg
Tijdstip:Van 13.30 uur – 16.30 uur
Deelnemers:Maximaal 15 deelnemers
Prijs:€ 335,00 per deelnemer, excl. 21% btw
Inclusief:Goodiebag met trainingsmaterialen en trainingscertificaat