Telefoontraining voor het voeren van professionele gesprekken.

Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou!
Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek duurt minder lang en verhoogt direct de klanttevredenheid én je werkplezier.
Wat leer je;
- Een efficiënt telefoongesprek voeren
- Regie houden op het gesprek
- Omgaan met lastige situaties aan de telefoon
- De juiste open vragen stellen
- ‘Nee’ zeggen
- Doelen stellen én toepassen in de praktijk
- Tips en tricks
Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.
Belangrijke informatie
Keuze uit: | Donderdag 9 februari 2023 Donderdag 6 april 2023 Donderdag 22 juni 2023 Dinsdag 19 september 2023 Donderdag 9 november 2023 |
---|---|
Waar: | Bij Aaltje aan de Linie in Woudenberg |
Tijdstip: | Van 9.30 uur – 12.30 uur |
Deelnemers: | Maximaal 15 deelnemers |
Prijs: | € 295,00 per deelnemer, excl. 21% btw |
Inclusief: | Goodiebag met trainingsmaterialen en trainingscertificaat |
Accreditatie: | 3 punten |