Klantgericht Telefoneren

Telefoontraining voor het voeren van professionele gesprekken.

Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou!

Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek duurt minder lang en verhoogt direct de klanttevredenheid én je werkplezier.

Wat leer je;

  • Een efficiënt telefoongesprek voeren
  • Regie houden op het gesprek
  • Omgaan met lastige situaties aan de telefoon
  • De juiste open vragen stellen
  • ‘Nee’ zeggen
  • Doelen stellen én toepassen in de praktijk
  • Tips en tricks

Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.

 

Belangrijke informatie

Keuze uit: Donderdag 9 februari 2023
 Donderdag 6 april 2023
 Donderdag 22 juni 2023
 Dinsdag 19 september 2023
 Donderdag 9 november 2023
Waar:Bij Aaltje aan de Linie in Woudenberg
Tijdstip: Van 9.30 uur – 12.30 uur
Deelnemers: Maximaal 15 deelnemers
Prijs: € 295,00 per deelnemer, excl. 21% btw
Inclusief: Goodiebag met trainingsmaterialen en trainingscertificaat
Accreditatie: 3 punten