Klantgericht Telefoneren

Een training voor het voeren van professionele telefoongesprekken.

Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek, verhoogt direct de klanttevredenheid. Het verkort wachttijden en vergroot de kans dat de klant een afspraak maakt voor een consult. In deze training verbinden we theorie en praktijk aan de hand van realistische praktijksituaties.

Je leert hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en hoe je om kunt gaan met verschillende soorten klanten en lastige situaties aan de telefoon. En wat het effect is van de juiste open vragen stellen. We stellen met elkaar acties en doelen op om aan te werken. Zo kan jouw praktijk zich al vanaf de volgende dag onderscheiden.

Als aanvulling op deze training gebruikten we ons monitoringsprogramma Fijn-Aan-De-Lijn-Check. Met behulp van mystery calling brengen we objectief en betrouwbaar de huidige telefonische klantgerichtheid van het praktijkteam in kaart.

Wist je dat:

Getrainde praktijken drie keer meer afspraken aanbieden aan klanten dan ongetrainde praktijken?

Een effectief telefoongesprek maximaal drie minuten mag duren?

De vraag: ‘Zijn er nog andere zaken waarmee ik u mag helpen?’ helpt om meerbehoefte te bepalen én een gesprek vriendelijk te beëindigen?

Wat kost dat?

Wat:Teamtraining van 3 uur op locatie
Deelnemers:Maximaal 12 personen
Prijs:€ 1491,00 per training
Inclusief:Nulmeting, drie maanden nameting, trainingsmaterialen,
gebruik AV-apparatuur en rapportage
Exclusief:21% BTW en reiskosten

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

Neem contact op!