Houd grip op je klantgesprek
Je bent in gesprek met een klant. Je probeert afspraken te maken of informatie te delen, maar de klant blijft doorvragen en steeds nieuwe onderwerpen aansnijden. Ondertussen wacht de volgende klant, die geïrriteerd raakt, omdat het langer duurt dan verwacht. Je doet je uiterste best om iedereen goed en professioneel te woord te staan, maar toch lukt het je niet altijd om de gesprekken kort en effectief te houden. Hoe combineer je aandacht, klantgerichtheid en efficiëntie in de beperkte tijd die je hebt? Dat leer je in deze training.
Je krijgt les van professionals met verstand van de dierenartsenpraktijk. Je krijgt praktische tips, handvatten en one-liners waar je direct mee aan de slag kunt. Je leert om gestructureerd en met zelfvertrouwen het gesprek met je klant te voeren. Zo haal je meer uit het gesprek in minder tijd. Jij blij, klant blij en het dier goed geholpen.
Met ons monitoringsprogramma (Fijn-Aan-De-Lijn-Check) brengen we voor en na de training objectief en betrouwbaar de huidige telefonische klantgerichtheid van het team in kaart. We doen dit met behulp van Mystery Calling. Deze metingen geven veel inzicht en mogelijkheid om op specifieke zaken te focussen.