Veterinary DialogueTrainer

‘Gesprekssimulatie van klantcommunicatie’

Met de gesprekssimulaties van de Veterinary DialogueTrainer (VDT) kun je allerlei, soms lastige gesprekken oefenen met virtuele klanten. Veilig en leuk. En door te oefenen sta je sterker in je schoenen in je dagelijks werk. Veel plezier!

Communiceren is niet altijd gemakkelijk. In specifieke situaties kun je je bijvoorbeeld ongemakkelijk, onzeker of zelfs angstig voelen. Hoewel je in theorie weet wat je moet doen of zeggen, kan communicatie in de praktijk erg lastig zijn. Omdat een situatie nieuw voor je is, omdat je een situatie spannend vindt of omdat je vanuit gewoonte handelt. Met de Veterinary DialogueTrainer is het mogelijk om specifieke situaties en gesprekken te oefenen met een virtuele klant. Oefen gespreksvaardigheden met emotionele klanten, prijskopers, ratelaars of andere (lastige) klanten in de vorm van een computerspel. Leuk, leerzaam en online!

Je gaat in gesprek met de virtuele klant, waarbij je kiest uit verschillende antwoordopties. Elke keuze resulteert in een specifieke reactie van de ‘klant’. Deze virtuele klant heeft ook een emotionele gezichtsuitdrukking en uitspraak! De keuzes van de speler bepalen de effectiviteit van de communicatie. Het systeem registreert deze, geeft scores en feedback. Lukt het jou om de klant met een goed gevoel de praktijk te laten verlaten?

De door ons gebouwde scenario’s kunnen nauwkeurig op alle soorten doelgroepen worden aangepast. Uitslagen worden gemeten en verwerkt in onze trainingen. In eerste instantie functioneren deze scenario’s als tastbaar meetinstrument voor de trainingen Beter Aan De Balie en Kwali-Tijdsconsult. In de toekomst wordt de DialogueTrainer onderdeel van meer van onze producten.

 

Wat kost dat?

Prijs afhankelijk van jouw specifieke wensen. Wij maken graag een vrijblijvende offerte op maat.

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

Neem contact op!