
“Voor een dierenarts is het stellen van de juiste vraag moeilijker dan het geven van het juiste antwoord”
Binnen de paardenhouderij heb je te maken met verschillende typen klanten. Van ponymeisjes tot kwaliteitsfokkers, van manegehouders tot topsporters. Juist die combinatie van zakelijke en particuliere klanten maakt dat je als dierenarts snel moet kunnen schakelen in je communicatiestijl.
Om paardenhouders en hun dieren nu én in de toekomst goed te kunnen ondersteunen, heb je naast uitstekende vakkennis ook mensenkennis nodig. Je bent arts, adviseur en coach ineen. Welke rol kies je op welk moment? Wat wensen je klanten en wat hebben hun dieren nodig? Hoe ga je om met een eigenaar die het paard ziet als een familielid of juist als een beleggingsobject? Hoe werk je gestructureerd samen aan diergezondheidsdoelen? Wat is een effectief adviesgesprek en hoe ga je om met veeleisende klanten of geldproblemen?
Ons team staat voor je klaar met praktische tips en tricks. Direct toepasbaar in de praktijk. Morgen veranderen begint vandaag!
Onze oplossingen
“Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren”
Meetwerk
We houden je scherp met onze meet- en monitoringsprogramma’s. Van mystery calling tot communicatiescan of Veterinary DialogueTrainer. Onze metingen laten zien waar je staat en hoe je ontwikkeling gaat. What gets measured, gets better!
Mensenwerk
Onze communicatietrainingen voor dierenartsen, paraveterinairen en praktijkmedewerkers zijn ons internationale handelsmerk geworden. Verrassend leuk, uitdagend en meetbaar effectief. Vind samen met ons de training die past bij jouw mensen en wensen.
Maatwerk
Op zoek naar communicatieadvies op maat? We helpen je graag bij uitdagende vraagstukken. Van nieuwe socialmediastrategie tot kritisch klantpanel… Wij zetten er graag onze tanden in. Kom maar op!
Maatwerk training
Een training die speciaal op jouw wensen wordt afgestemd.
Praktijk communicatieplan
Een degelijk en praktisch uitvoerbaar praktijkplan.
Strategisch advies
Strategisch advies voor alle communicatievraagstukken.