St. Anna Advies Paard

Team & Training

Paard

“Voor een dierenarts is het stellen van de juiste vraag moeilijker dan het geven van het juiste antwoord

Binnen de paardenhouderij heb je te maken met verschillende typen klanten. Van ponymeisjes tot kwaliteitsfokkers, van manegehouders tot topsporters. Juist die combinatie van zakelijke en particuliere klanten maakt dat je als dierenarts snel moet kunnen schakelen in je communicatiestijl.

Om paardenhouders en hun dieren nu én in de toekomst goed te kunnen ondersteunen, heb je naast uitstekende vakkennis ook mensenkennis nodig. Je bent arts, adviseur en coach ineen. Welke rol kies je op welk moment? Wat wensen je klanten en wat hebben hun dieren nodig? Hoe ga je om met een eigenaar die het paard ziet als een familielid of juist als een beleggingsobject? Hoe werk je gestructureerd samen aan diergezondheidsdoelen? Wat is een effectief adviesgesprek en hoe ga je om met veeleisende klanten of geldproblemen?

Ons team staat voor je klaar met praktische tips en tricks. Direct toepasbaar in de praktijk. Morgen veranderen begint vandaag!

Onze oplossingen

“Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren”

Meetwerk

We houden je scherp met onze meet- en monitoringsprogramma’s. Van mystery calling tot communicatiescan of Veterinary DialogueTrainer. Onze metingen laten zien waar je staat en hoe je ontwikkeling gaat. What gets measured, gets better!

Fijn-Aan-De-Lijn-Check

Maakt jouw praktijk telefonisch de ‘klik’ met de klanten?

Veterinary DialogueTrainer

Oefen situaties en gesprekken met een virtuele klant.

Mensenwerk

Onze communicatietrainingen voor dierenartsen, paraveterinairen en praktijkmedewerkers zijn ons internationale handelsmerk geworden. Verrassend leuk, uitdagend en meetbaar effectief. Vind samen met ons de training die past bij jouw mensen en wensen.

Klantgericht Telefoneren

Het voeren van professionele telefoongesprekken.

Communiceren Over Geld

Maak van de prijsshopper een praktijktopper!

Het effectieve klantgeprek

Voer gestructureerde en effectieve adviesgesprekken

Tijd & Prioriteit

De kunst is om efficiënter om te gaan met de tijd.

Balie - beter aan de balie gesprekken

Omgaan met weerstand

Hoe motiveer je klanten om te werken aan diergezondheid.

S.A.M.E.N.

Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder.

Maatwerk

Op zoek naar communicatieadvies op maat? We helpen je graag bij uitdagende vraagstukken. Van nieuwe socialmediastrategie tot kritisch klantpanel… Wij zetten er graag onze tanden in. Kom maar op!

Maatwerk training

Een training die speciaal op jouw wensen wordt afgestemd.

Praktijk communicatieplan

Een degelijk en praktisch uitvoerbaar praktijkplan.

Strategisch advies

Strategisch advies voor alle communicatievraagstukken.

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

“De diersoort waar je het meeste verstand van moet hebben, is de mens…”