Fijn-Aan-De-Lijn-Check

Maakt jouw praktijk telefonisch de ‘klik’ met klanten?

Klantgericht telefoneren

Efficiënt én klantgericht telefoneren lijkt makkelijker dan het is. Maakt de telefoniste de ‘klik’ met de klant? Krijgt de klant daadwerkelijk voldoende informatie? Worden prijzen correct toegelicht en worden afspraken actief aangeboden?

Met de Fijn-Aan-De-Lijn-Check wordt jouw praktijk binnen openingstijden op willekeurige tijdstippen gebeld. Met praktijkgerichte vragen toetsen onze mystery callers de professionaliteit en klantgerichtheid van je organisatie.

De uitgevoerde telefoongesprekken worden op meer dan tien verschillende criteria beoordeeld. De gesprekken worden objectief geanalyseerd middels een internationaal gevalideerde methode. Je krijgt kostbare managementinformatie over de actuele prestaties van je medewerkers. Daarnaast motiveert onze Fijn-Aan-De-Lijn-Check het praktijkteam om bewust en klantgericht te communiceren.

Wat kost dat?

Jaarabonnement: € 1188,00 exclusief 21% BTW.

Halfjaarabonnement: € 654,00 exclusief 21% BTW.

Inclusief heldere maandrapportage, helpdesk en benchmarking ten opzichte van nationale gemiddelden.

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

Neem contact op!