Communiceren Over Geld

Maak van de prijsshopper een praktijktopper!

“Dat is duur!”, “Kan ik geen korting krijgen?” of “Daar heb ik geen geld voor.” Het zijn opmerkingen van klanten die je waarschijnlijk met enige regelmaat hoort. Maar hoe ga je daar nu het beste mee om? Hoe leg je jouw tarieven professioneel en overtuigend uit aan klanten? Hoe zorg je dat een probleem van een klant niet jouw probleem wordt?

Deze praktijktraining besteedt aandacht aan de psychologie van geld, het onderbouwen van praktijktarieven, het succesvol omgaan met prijsbezwaren en alle andere aspecten van communicatie over geld. Je leert ontspannen over prijzen praten aan de hand van realistische praktijksituaties. We formuleren met elkaar acties en doelen om aan te werken. Zo gaat jouw klant jouw diensten echt waarderen.

Als aanvulling op deze training bevelen we ons monitoringsprogramma Fijn-Aan-De-Lijn-Check aan. Met behulp van mystery calling brengen we objectief en betrouwbaar de huidige telefonische klantgerichtheid van het praktijkteam in kaart.

Wist je dat:

Prijs niet in de top vijf staat als reden om voor een praktijk te kiezen? Aandacht en interesse op één!

De meeste mensen die om korting vragen dat doen om de prijs-kwaliteit verhouding te toetsen?

De meeste praktijken de prijs van een castratie niet kunnen uitleggen?

Wat kost dat?

Wat:Teamtraining van 3 uur op locatie
Deelnemers:Maximaal 12 personen
Prijs:€ 1095,00 per training, Excl. Fijn-Aan-De-Lijn-Check
Fijn-Aan-De-Lijn-Check:Nulmeting € 99,00, drie maanden nameting € 297,00
Inclusief:Trainingsmaterialen, gebruik AV-apparatuur en rapportage
Exclusief:21% BTW en reiskosten

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

Neem contact op!