St. Anna Advies - Team-1

Blog

Blogs geschreven door onze medewerkers om je te informeren, inspireren of motiveren.

Lees onze blog

Veterinary DialogueTrainer

Gesprekssimulatie van klantcommunicatie

Met de gesprekssimulaties van de Veterinary DialogueTrainer (VDT) kun je in een online game allerlei, soms lastige gesprekken oefenen met virtuele klanten. Veilig en leuk. En door te oefenen sta je sterker in je schoenen in je dagelijks werk. Veel plezier!

Meer informatie

Tackel die nachtmerrie!

Praktische antwoorden op wakkerligvragen in de dierenartspraktijk

Werken in de diergezondheidszorg is misschien wel het mooiste, maar zeker niet het gemakkelijkste vak. Je hebt immers niet alleen met het dier te maken, maar ook met de eigenaar en de mensen eromheen. Dit boek neemt je mee naar uitdagende communicatiemomenten die je in de dierenartsenpraktijk tegen kunt komen. Momenten die misschien niet zo vaak voorkomen, maar die een diepgaande indruk achterlaten als ze zich voordoen. Momenten waar je zelfs wakker van kunt liggen, zoals klagende of agressieve klanten, collega’s die afspraken niet nakomen, ongewenst gedrag of stress voor de spoeddienst.

Je krijgt praktische en professionele adviezen, voorbeeld- zinnen en een concreet antwoord op de vraag: “Hoe dan?” Niet alleen om oplossingen te bieden, maar ook om te laten zien dat je niet de enige bent die worstelt met wakkerligvragen.

Bovendien biedt dit boek de unieke mogelijkheid om de beschreven situaties direct online te oefenen.

 

Bestel het boek!

Kookboek voor Klanthousiasme

30 recepten voor de veterinaire praktijk 3.0

Een veterinair kookboek om het klanthousiasme voor je praktijk te vergroten, verbeteren en verfijnen. Onze verzameling van recepten om je te helpen nog klantgerichter te werken en bewuster naar je eigen diergeneeskundige dienstverlening te kijken.

Een inspiratieboek voor praktijkinnovatie. Met ideeën en suggesties om van klanten fans te maken. Een boek om bij te dragen aan gezonde dieren, blije klanten, tevreden collega’s en een waardevolle praktijkvoering die klaar is voor de uitdagingen van de toekomst.

Bestel het boek!

Veterinair communicatie handboek

Hoe laat ik mijn klanten kwispelen?

Een communicatiehandboek speciaal voor dierenartsen? Ja zeg! Ik ben toch dierenarts geworden om dieren beter te maken en niet om communicatie-expert te worden?! Dat gaat misschien wel door je hoofd als je de titel van dit boek leest: Hoe laat ik mijn klanten kwispelen? Het moet niet gekker worden… Parkeer deze gedachte even. Dit boek is niet geschreven om je een ander beroep te laten kiezen. Dit boek helpt je een completere dierenarts te worden. Goed met dieren en beter met mensen. Tevreden klanten, contente collega’s en een praktijk die klaar is voor de uitdagingen van de toekomst. Hoe leuk is dat?
Bestel het boek!

Meer weten, meer zien, meer doen?

Wij helpen je graag!

“De diersoort waar je het meeste verstand van moet hebben is de mens…”